Hälsa

Hej!

Har en liten lugn stund just nu innan allt pluggande börjar, självklart med en kopp te bredvid mig. Jag måste verkligen köpa nytt snart då det tar slut allt för snabbt. Idag blev  det den traditionella forest fruit dessutom har jag äppelklyftor med kanel som snack, så gott.

Ska försöka börja min hälsoperiod på allvar snart, kommer förhoppningsvis snart in i rutinerna med mellanmål och regelbundna lagom små måltider. Tränar gör jag nu minst tre gånger i veckan  samt vanligen 40-80 minuters powerwalk varje dag. men ska utöka det med helst två träningspass extra i veckan, Dessutom blir det skolidrott 1-2 gånger varje vecka. Nu när jag väl skriver ner detta känns det som om jag håller igång rätt bra som det är, men jag är trots allt väldigt rastlös om dagarna o känner att det är lite bra att spendera den på träning också.

jag vet inte riktigt vad som är lagom vad gäller träning egentligen, det är ju trots allt olika från person till person också.. Hur ofta tränar ni? Tips på bra träning är mer än välkomna. Kan lägga upp måltidsfördelning och vad man bör äta och undvika osv senare.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0