Melodifestivalen

Kollade liksom halva sverige på melodifestivalen igår, vilken rysare det var! Blev lite besviken för jag skulle antingen ha velat skicka EMD Måns eller Alcazar till Moskva, men ikke. Men förhoppningsvis har la voix en bra chans att vinna då låten är lite speciell. Bara någon säger till henne att skippa de där jobbiga ansiktsuttrycken hon gör med jämna mellanrum under låten, huh! Bara tanken ger mig rysningar. men nu ska vi vara snälla; GO Malena!

Åt lite för mycket igår, under hela kvällen faktiskt, det hela rasade ihop under första spadtaget i Ben & Jerry förpackningen, min mage värker än idag ska jag säga. Innan jag gick och lade mig hann jag faktiskt med ett antal hallongrottor från mormor och några muffins på det, samt en apelsin. NU sitter jag och musäter på en havregrynsgröt. Mumma vilken skillnad. NU ska jag tillbaka till mina gamla rutiner och äta havregrynsgröt varje frukost och inte så himla mycket i övrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0