mellanmål

framför datorn med mellanmålet bredvid mig, kokt ägg (laddar upp inför påsk såklart) och en rostad macka ( obs mörkt rågbröd! :P) samt ett glas vatten till det, dagen har varit relativt seg, men lärorik. Ska snart sätta igång med plugget ( är det ett tecken på att det inte blir av eller, jag menar att jag säger att jag ska det) har märkt att det ofta är så att man möter motgång när man säger att man är bra på något, säger du att du är bra på att passa tider råkar man ofta komma försent följande dag/ vecka osv, har du aldrig försovit dig råkar man ofta göra det när man kommenterar att det är något man är bra på.. aja dagens visdomsord kommer här..

Stava aldrig aldrig med två l!

trevlig eftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0