Godisförbud; hot or not

Hej allihop. Vet inte hur jag klarat av mitt godisförbud, har nämligen lyckats hålla mitt nyårslöfte  under mer än två långa månader. Jag har faktiskt inget sötsug längre, förutom ibland då jag får för mig att baka kladdkaka eller mina specialiteer, muffins i alla smaker. jaja jag sitterju inte och mumsar muffins varje dag, utan det är väldigt sällan det blir av. Saken är den att jag sållat bort sötsaker ur vardagen utan att ersätta den av andra sockerbomber. Jag är nämligen vanligen värsta godisgrisen (som vi alla är innerst inne) så detta framsteg mina vänner är ett mysterie.


            
eller man kanske bör ta upp godisätandet igen? ser så gott ut ju...

Kommentarer
Postat av: annaelinor

sv; tack så mycket!

2009-03-05 @ 18:19:06
URL: http://annaelinors.blogg.se/
Postat av: Elina

Trevligt att du hittat min blogg, och tack för att du tyckte den var fin, din är också fin, är den nystartad?

2009-03-05 @ 23:16:49
URL: http://elinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0