Påsklov!

Hej! Har inte uppdaterat bloggen på ett hiskeligt långt tag men nu idag kände jag för en uppdatering för att skriva GLAD PÅSK till alla underbara där ute i landet som av någon anledning valt att titta in.

idag har jag tränat och typ inte gjort nånting alls, försökt att vara ute sålänge som möjligt nu i veckan då vi haft ett fantastiskt v'äder här hemma. då blir man inget annat än glad kan jag säga. cykeln är framme likt joggingskorna. Jag har spenderat dagar i storstaden ( för mig iaf) göteborg, mysigt, tycker dock att staden är för plottrig, allting ligger i krisskross där borta, man vet varken ut eller in. På den biten är jag faktiskt ett större fan av stockholm som blir lite mer dämpat av det äldre byggnaderna och parkerna. Borde man inte ta en tripp dit under sommarn så säg. annars är allt coollungt, tar min långa promenader för att fördriva tiden, och har gjort vad man kan kalla jobba under lovet, två timmar wohoo.

GLAD PÅSK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0