Skriverier

Hej, vet ni, idag påbörjade jag en slags dagbok, eller nej ingen dagbok utan en bok om mig. Liksom tänk en bok där jag skriver om viktiga moment i mit liv beskriver mig själv. Orsaken är att jag ska skriva av mig och skildra mitt liv och hur jag mår, skriva vad jag är stolt över, mindre stolt över osv. Något kul man kan kolla tillbaka på när man är äldre. haha! nu ska jag förklara denna tanke exakt...när alla växer upp och blir lite sådär gamla och tänker tillbaka på livet förr, så slår det personen tanken, "attans att jag inte skrev dagbok när jag var yngre det skulle vart kul att läsa nu". jaja. Men som sagt så ska detta inte bli en dagbok, utan en mer quiltad sådan, med intressanta saker att läsa. lite halvflummigt o så. Fick en bok av mormor på födelsedagen och undrat vad jag ska göra av den ett tag nu.

Kommer från gallerix med detta omslag, av en svensk konstnär vid namn Linderholm, älskar färgerna och allt med den. så fin:)

   
solrosängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0