igår vare det shopping i centrum..

och en underbar bh från Hm, en topp därifrån samt tre par trosor följde med hem. Bh:n hade en fantastisk hallonrosa färg que j'adore och var ett riktigt fynd också. idag ska jag ut och powerwalka med vovven, plugga lite tror jag och kanske, kanske ta ett besök hos mormor, alltid lika trevligt. sen springer jag la över till en kompis.

Igår så bestämde jag mig förresten för att prova på en LCHF diet, verkar passa mig utmärkt, eller nja alla dieter som exkluderar frukt socker och gottgott som nötter är ju inte en diet made in heaven. Men igår när jag såg alla vackra söta bikinis så kände jag nu jävlar är det dags.

Imorses var min första LCHF frukost och bestod av

ägg
tre ostkyckling rullar
gurka

mums vad gott det var, det svåra kommer ju dock bli lunchen, pappa lagar förmodligen mat men då får la jag inte äta det som inte går hand i hand med LCHF, typ ingen pasta potatis, ris sylt etc.


nej såhär kom jag inte vinglandes hem igår, hade endast en påse

Have a nice långfredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0